Happy Monday – flowers

Image

 

Så er det tid til happy monday igen, og jeg beklager at jeg ikke var med i sidste uge. Havde lidt travlt med noget flytning desværre. Emnet denne gang var flowers/blomser, og da jeg ikke er så meget til blomsterdesign tænkte jeg at jeg ville prøve noget nyt, som så blev roser. Syntes også de passede fint til at jeg lavede dem dagen før valentins dag. 

Designet er lavet med Essie sweet talker og en hvid striper fra essence. Roserne er lavet ud fra dette tutorial på youtube.

 

document.write(”);

Leave a Reply

