The secret life of Walter Mitty – review!

Walter Mitty - The Secret Life of Walter Mitty wallpaperFantastisk film! Havde forventet en stille og rolig livsbekræftende historie sikkert med noget sygdomsforløb, og det var ikke det jeg fik! Jeg fik en film som starter fedt op, har optagelser fra nogle vildt smukke steder, god musik, varm historie, og lysten til at gøre hvad jeg drømmer om. Den var vildt fed, og også sjov flere steder.

Skal helt klart have den købt senere! Den får 5 hearts ud af 5! Den var vildt dejlig, og glæder mig til at gense den.

Har haft en fantastisk dag, er kommet ind på HTX hvor jeg starter på mandag, så det jeg en anelse nervøs for samtidigt glæder jeg mig sindssygt, og så har jeg spist lækker aftensmad med kæresten hvorefter vi smuttede ind og så Walter Mitty! Så skal jeg bare på arbejde hele dagen imorgen hvorefter jeg skal til fest med de fantastiske gutter fra HTX samt kæresten, så det skal nok blive en fed dag.

Peace herfra, og gør dig selv den tjeneste at se Walter Mitty ikke?

xoxo Kimmie ❤

 

 

Leave a Reply

