recreation

 

Så outfittet til venstre på elle.com‘s street chic del, og falled in love with it. Det er flot, men samtidigt lowkey nok til at være til hverdagsbrug. Samtidigt er det den type jakke som jeg er vild med, og virkelig mangler i min samling af jakker.

Tror også sættet vil se fedt ud med et sæt booties. Who doesn’t love booties?? Og så i vinterkulden ville en overtrøje el. blazer nok også være lækkert. En trøje indenunder kunne også være en mulighed.

Da elle hovedsageligt er highstreet produkter, tænkte jeg at jeg ville gå i modsatte grøft og lave det så billigt som muligt med ting kun fra hm.com.

Så vidt min hovedregning virker, så koster hele outfittet 982,- hvilket jeg syntes er mere end fair. Det dyreste er jakken som koster 365,-.

Lige nu kører H&M med 10% rabat med koden 1077 så skynd jer ind og shop løs! Jeg satser på at få min løn inden tilbudet bliver fjernet.

Kan i lide outfittet, og er der noget ved det du ville ændre på?

xoxo Kimmie ❤

Leave a Reply

