Hmm… Opstart?

Velkommen til bloggen! Som du nok kan se er den splinterny, og indtil videre og rimlig kedelig. Men det skal vi nok få gjort noget ved!

Som første indlæg har jeg været meget i tvivl om hvad dælen jeg dog skulle vælge, og har faktisk valgt helt at gå udenom det! Og med det mener jeg bare at dette indlæg kommer til at handle om hvad de kommende indlæg kommer til at omhandle. Vældig smart hvis jeg selv skal sige det.

Men for at komme til sagen er de ideer jeg indtil videre har på programmet er:

– Reviews af the body shops dag- og nat creme fra deres aloe serie når jeg lige har fået den afprøvet i en lidt længere periode.

– Review renseskummen fra samme serie

– En liste med mine favoritbloggere og youtubere så du måske kan få lidt inspiration

– Satser på at lave en DIY på en cool notesbog når vi er færdige med den igangværende flytning

– En shoppingliste! Eller det vil sige en liste over alle de goodies jeg gerne vil have, but got no money for…

– Manicures, og swatches af lakker. Desuden vil der også komme en liste og billeder af alle de lakker jeg gerne vil sælge, hvis det nu er noget du kan bruge!

 

Og så må jeg indrømme at det var faktisk det jeg har på programmet rent idemæssigt indtil videre. Håber det er nogle ting du kan lide, eller må du også hjertens gerne komme med lidt ideer ikke?

 

xoxo Kimmie ❤

 

Leave a Reply

